poniedziałek, 19 maja 2014

Co wspólnego mają ze sobą produkty W5 i akuta?

Otóż poza tym, że pochodzą z Niemiec, mają jeszcze więcej wspólnego. Mianowicie producenta. Właśnie wyczytałam na jakiejś niemieckiej stronie, że producentem wyżej wymienionych jest firma Dalli.
Produkują również kosmetyki z serii cien dostępne w Lidlu.
Podobno wytwarzają około 4000 produktów. Podejrzewam, że tylko część z nich jest lub bywa (podczas akcji błysk) dostępna w Polsce. Osobiście przetestowałam sporo produktów W5, a proszek do zmywarki akuta jest świetny.
Z artykułu wynikało, że produkują dla Lidla, Aldi i jakiegoś Penny.
Ciekawa jestem, kto produkuje proszki i płyny formil. Czytałam gdzieś, że podobno sam Henkel, ale pewnie to tylko plotki.

2 komentarze:

  1. Ja często właśnie te produkty stosuję np. do pralki czy zmywarki i jestem zdania, że jest to bardzo fajna sprawa. Muszę przyznać, że w momencie gdy jakiś sprzęt AGD się zepsuje to wtedy w serwisie http://serwisagd.wroclaw.pl/oferta-naprawa-agd bardzo szybko zdiagnozują problem i sobie z nim poradzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej sam sprzęt AGD w naszych domach jest bardzo ważny i ja również chcę powiedzieć, że dobrze jest mieć go sprawny. W każdym razie jak coś to serwis AGD https://serwisagd-technik.pl/ bez problemów jest w stanie nam go szybko naprawić.

    OdpowiedzUsuń